KompresoryRotair w całości produkowane są we Włoszech w 100% z podzespołów Europejskich i Japońskich. Konkurują z najlepszymi markami na świecie i są postrzegane na tym samym poziomie jak Atlas-Copco, czy Kaeser. Każdy może być wyposażony w dodatkowe opcje, a w szczególności chłodnicę sprężonego powietrza, zawieszenie hamowane lub wysokowydajne filtry.
Specyfikacja techniczna kompresora :
Kompresor mobilny spalinowy VRK 16/7 Ciśnienie robocze: 7 / 11 / 13 bar (wersja do wyboru przy zamówieniu) Przepływ powietrza odpowiednio: 1600 / 1100 / 950 L /min. Przyłacze spręż. pow.: 1 x G ¾" Silnik benzynowy: Honda GX630 Moc silnika: 15,5 kW/20,8 KM Chłodzenie: powietrze Emisja spalin: EURO 5 Zbiornik paliwa: 15l
Dł. = 1125 mm Szer. = 775 mm Wys. = 1015 mm Waga › 230 kg
Kompresory do ekstremalnych warunków !!!
Różnice KompresorówRotairw stosunku do każdej konkurencyjnej marki:
Zdecydowanie bardziej wydajny i cichy śrubowy stopień sprężający, który jest praktycznie niezniszczalny i który montowany jest nawet w układach hamulcowych pociągów jak np. Pendolino
Inteligentny system z soft start, który nadzoruje rozruch i wyłączenie kompresora automatycznie upuszczając sprężone powietrze z układu po wyłączeniu kompresora
30-50% większe chłodnice sprężonego powietrza co przekłada się na lepsze chłodzenie ( nawet do temperatury równej temperaturze otoczenia )
Możliwość samodzielnego montażu chłodnicy jeśli wcześniej nie była zamontowana
Start bez kluczyka
Ogólnodostępne filtry w sieci sprzedaży
Doskonały dostęp do wszystkich podzespołów
Zabezpieczenia temperatury , poziomu paliwa itp.
Tańsze w eksploatacji ze względu na zużycie paliwa i koszty wymiany filtrów
Możliwość zamontowania różnych modeli separatora oleju do najmniejszych mikronowych cząstek
Charakterystyka kompresorów ROTAIR
Filtry typu „spin-on” dla szybkiej konserwacji
Pełna dostępność dla łatwej i szybkiej konserwacji i serwisu.
Europejska homologacja do ruchu drogowego z hamulcami i bez.
Ekskluzywny pneumatyczny system sterowania, opracowany przez firmę ROTAIR do automatycznej regulacji obrotów silnika w zależności od dostarczanego powietrza. System ten jest wysoce niezawodny i zapewnia oszczędność paliwa.
Filtr powietrza i oleju sprężarki oraz filtry powietrza i oleju silnika są od siebie niezależne. Jednostopniowy ponadgabarytowy filtr powietrza do części sprężarki, aby zapewnić dokładne filtrowanie wlotu powietrza. Dwustopniowy filtr powietrza do części silnikowej. Połączona chłodnica umożliwiająca zarówno chłodzenie oleju sprężarki, jak i chłodzenie cieczą silnika.
Kontakt:
sklep:czynny od 8,00 do 16,00
tel.: 570 500 004
e-mail: aztechnika.sklep@gmail.com
aztechnika.biuro@gmail.com
aztechnika.sprzedaz@gmail.com
marketing.aztechnika@gmail.com
serwis: od 7.00 do 16.00
tel.: 791 759 694
e-mail: aztechnika@poczta.fm
*Przedstawione fotografie są poglądowe dla danego typoszeregu i mogą się różnić od rzeczywistego wyglądu ofertowanych produktów.
Pliki cookies i pokrewne im technologie umożliwiają poprawne działanie strony i pomagają dostosować ofertę do Twoich potrzeb. Możemy wykorzystywać pliki cookies własne oraz naszych partnerów w celach analitycznych i marketingowych, również w celu dopasowania treści reklamowych do Twoich preferencji. Możesz zaakceptować wykorzystanie wszystkich tych plików lub dostosować użycie plików do swoich preferencji.